Doua idei de cadouri pentru Valentine’s Day: ceasuri Festina si Tommy Hilfiger (P)

Doamnelor si domnisoarelor, sunteti cumva in pana de idei? Nu stiti ce cadouri sa le oferiti sotilor si iubitilor vostri de Ziua Indragostitilor? Ce-ar fi sa incercati sa le daruiti ceasuri barbatesti? Cea mai buna idee ar fi sa accesati website-ul unui magazin on-line care le ofera clientilor sai numai produse de calitate: BestWatch.ro! Veti gasi acolo foarte multe marci de prestigiu, dar astazi va vom prezenta doar doua branduri.

Sa incepem deci cu ceasuri Tommy Hilfiger. Acest brand isi datoreaza aparitia unui creator de moda: Tommy Hilfiger, nascut pe data de 24 martie 1951 la New York. Mama sa, Virginia (de origine irlandeza) era asistenta medicala, iar tatal sau, ceasornicar de meserie, lucra intr-un magazin de bijuterii. Inca din adolescenta, Tommy a inceput sa castige bani cumarand, modificand si revanzand blugi. Cand a implinit 18 ani, si-a deschis un magazin cu „produse hipiotesti”: pantaloni evazati, geci de piele, produse aromate si discuri de vinil. A dat faliment (in 1977), a lucrat pentru Calvin Klein, iar in 1985, cu ajutorul omului de afaceri indian Mohan Murjani, a devenit creator de moda, incepand cu produse sport. In ciuda vicisitudinilor, s-a impus in lumea fashion design-ului, astfel incat in 2001, s-a asociat cu grupul Movado, un exponent de varf al orologeriei elvetiene, fondat in 1881. Practic, ceasurile Tommy Hilfiger sunt „made in Switzerland”…

Ceasuri Festina, desi din 1984 se produc la Barcelona, in Spania, au „stramosi” elevetieni. Compania a fost fondata in anul 1902, in La Chaux-de-Fonds, localitate situata in cantonul Neuchatel. Numele de Festina vine din limba latina, de la proverbul „festina lente” – grabeste-te incet. Datorita calitatilor lor deosebite si a preturilor de vanzare decente, ceasurile Festina s-au impus in intreaga lume, iavand un binemeritat succes comercial timp de mai bine de un secol. Pe la jumatatea anilor ’80 ai secolului trecut au inceput insa sa apara probleme cu piesele de schimb, astfel incat grupul a fost cumparat de omul de afaceri spaniol Miguel Rodriguez, proprietarul brandului Lotus, iar intreaga productie s-a mutat la Barcelona. Noile ceasuri Festina Lotus beneficiaza te tehnologie japoneze, fiind dotate cu mecanisme pe baza de cuartz. Se poate spune deci ca Festina inseamna suflet elvetian, inima japoneza si energie spaniola…

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*