Regizorul cu ceas (P)

Regizorul era femeie si era a naibii de perfectionista. Noi, actorii, profitam de peisajele feerice din Apuseni, stateam noaptea pana tarziu la povesti, iar a doua zi am venit pe platou la miezul zilei, cu ochii umflati si interpretand replicile cu o jumatate de gura. Am crezut ca ne merge cu ea. Incepand de a doua zi a venit insa cu un saculet de ceasuri de mana si culmea! Sa fie stupoarea mai mare, nici nu ne-a dat tuturor, ci celor care au venit ultimii apasand pe orice cuvant:

-Daca nu aveti notiunea timpului si punctualitatea normala in relatiile de munca si colaborare civilizata, voi face alte selectii pentru roluri! Acum, va rog sa intindeti mainile cei care ati intarziat nepermis de mult!

Cei punctuali radeam pe infundate bucurosi ca nu am primit si noi ceasuri ale rusinii. Desi era abia iesita din amfiteatrele facultatii si-a castigat repede respectul nostru.
Avea umor si ne povestea cum la inceput a crezut ca femeile vor intarzia mai mult, asa ca a comandat zeci de ceasuri dama . Cand a vazut ca de regula barbatii intarziau mai mult, a inceput sa le imprumute ceasurile de dama, iar cand acestia au protestat, le-a explicat simplu:

-De ce vreti ceasuri de mana barbati, cand intarziati ca niste femei?

De atunci, partea masculina, pentru a evita ridicolul situatiei, nu si-a mai pierdut noptile si venea prima la filmari. Un regizor perfectionist, barbat sau femeie, are nevoie de un ceas bun si trebuie sa fie un bun manager al timpului, daca vrea filmari de calitate. El trebuie sa se incadreze in timp calculand si dublele si reluarile din cauza uitarii replicilor. Un regizor care se lasa asteptat pe platou pierde respectul actorilor si echipei de filmare pe care o indruma. Este nevoie de cat mai multi regizori cu ceas!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*