Te-ai hotărât ca în Noul An să slăbești. Și acum ce urmează? (P)

Știri din Maramureș 9 ianuarie 2019
211 MILIOANE împrumut pentru Baia Mare!

Poate sărbătorile de iarna ți-au demonstrat (din nou) cat de ușor este sa pui kilograme. Ori poate de-a lungul anului 2018 te-ai tot gândit serios la cum arăți, cum te simți și ce stil de viata ai. Iar acum, în primele clipe din 2019, ți-ai spus ca lucrurile trebuie sa se schimbe – însă știi cum? Ai cumva vreo plan sau vreo strategie pentru ca anul acesta sa fie cu adevărat eficient în ce privește condiția ta fizica și modul în care arăți și mănânci? Articolul de astăzi este exact despre aceste lucruri – am pus laolaltă câteva direcții pe care trebuie sa le iei în seama dacă vrei ca 2019 sa fie cu adevărat un an plin de succes!

  1. Fii sincer – fă-ți o evaluare corectă

Poate până acum ai fost foarte delăsător legat de modul în care arăți sau poate ai fost foarte strict. Interesează-te cum ar trebui sa arați, la varsta ta. Cere sfatul unui specialist. Studiază. Nu merita sa riști ca kilogramele în plus, sedentarismul sau alimentația nesănătoasa sa iți pună în pericol sănătatea ori chiar viata (da, ai citit bine – kilogramele și un stil de viata nesănătos duc la o mulțime de boli sau afecțiuni, pe care medicamentele sau tratamentele nu le pot întotdeauna înlătura).

Afla ce ai nevoie – sa slăbești, sa crești masa musculara, sa te tonifiezi.

  1. Alege un plan de antrenament adecvat

Dupa ce ai stabilit ce iți dorești legat de condiția ta fizica, vizitează magazinul de suplimente nutritive, proteine și accesorii pentru fitness/sport Proteinhouse.ro. Secțiunea de ANTRENAMENTE (din partea de sus a siteului) te va ajuta sa faci tot ce trebuie – sa selectezi obiectivul potrivit și nivelul tău actual; vei găsi planuri distincte pentru bărbați și femei.

Nu te grăbi, folosește echipament potrivit, hidratează-te și alege produsele corecte. Nu uita de încălzire – astfel poți scăpa de eventuale accidentări. Ce trebuie sa conțină, mai exact, un astfel de program de antrenament? Exerciții specifice, durata clara, număr seturi, detalieri legate de tipurile de mușchi ce sunt folosite.

  1. Consuma doar ce iți recomanda experții in fitness/nutritie

Exercițiile nu sunt singurele etape pe care trebuie sa te concentrezi – alege și alimentele/mâncărurile potrivite. Ramai pe Proteinhouse și viziteaza paginile de NUTRITIE. De aici poți adopta un plan alimentar corect, zilnic. Afla totul despre micul dejun, gustările dintre mese, prânzul, cina, ore de servire și cantități. Cumpără ce trebuie și scapă de alimentele nepotrivite (fie ca sunt ascunse bine în dulapuri ori în frigider).

  1. Completează întreg setul cu suplimentele nutritive potrivite

Pentru un plus de eficienta, pentru a vedea mai repede rezultatele dorite, aloca-ți o parte din buget suplimentelor nutritive premium. Uita de ce găsești pe rafturile marilor supermarketuri si vezi oferta de aici de proteine si suplimente nutritive. Consulta-te cu specialiști în fitness/sport/culturism – astfel vei găsi produse perfecte: arzătoare de grăsimi pentru slăbire, vitamine și minerale, creatina, aminoacizi, echipamente sport ori proteine pentru creștere musculara.

Atenție! Orice schimbare majora în regimul alimentar și în activitatea fizica pe care o depui necesita consultarea personalului medical calificat. Sfaturile din acest articol sau alte materiale găsite online au doar rol informativ și educativ. Este responsabilitatea fiecăruia din cititori sa știe la ce riscuri se supun când introduc o anumita dieta sau practica un anume antrenament sportiv.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *