QuickService, pe dracu!

Nu îmi place să scriu la nervi, deoarece ai obișnuința să nu privești lucrurile obiectiv. Însă, de data aceasta, nu m-am putut abține. S-a demonstrat din nou, cât de incapabili sunt cei de la QuickService, cei care se laudă cu extragaranții și promptitudine.

Pe scurt, mi-am luat un telefon Samsung anul trecut în decembrie. În aprilie, l-am trimis în service, după 16 zile (termenul legal e de 15 zile) l-am primit, ziceau ei că e reparat. Problema este că telefonul a început să prezinte la scurt timp aceleași defecte. În data de 17 octombrie, l-am expediat iar în service.

Am urmat îndeaproape procedurile QuickService. Fișă de service completată, iar după aceea a venit curierul să îl ridice etc. După 15 zile, cei de acolo, mi-au pierdut fișa și „telefonul”. La ora actuală, oamenii ăia încă caută fișa de service, care spre surprinderea lor, se află în sistemul online. Bineînțeles că nu voi mai primi coletul. Iar dacă doresc, voi urma căile legale pentru a-mi recupera prejudiciul.

V-am atașat și fișa de service, ca să nu zică lumea că sunt răuvoitor. Pe lângă toate acestea, mai dețin borderoul de ridicare a coletului și o conversație pe mail cu un reprezentat de-al lor.

În concluzie, feriți-vă de QuickService și de tot ce înseamnă Quick! Oamenii sunt extrem de neserioși. Eu am rămas total dezamăgit de ei și de modul în care am comunicat.

UPDATE: Am primit telefonul în cursul zilei de ieri. Baterie înlocuită și resoftare. Oricum, am rămas cu un gust amar. Cei de acolo ar trebui să poarte o discuție pe un ton mai civilizat.

28 de comentarii

  1. serif, iti garantez ca e doar o intamplare. eu lucrez de mult cu ei si sunt foarte seriosi. daca nu, dau eu o bere :)))

  2. Si eu lucrez cu ei de ceva vreme, datorita jobului. Oricum la felul cum si-au dat cu stangul in dreptul, m-a dezamagit total.

  3. Iti doresc sa ai aceeasi surpriza pe care am avut-o eu de la Romtelecom dupa ce mi-am varsat nervii pe blog. Daca nu, mai injura si maine ca poate se prind mai greu. 🙂

  4. :)) Nu vreau sa ii injur, dar m-au enervat foarte tare. O fac si pe prostii, cand toate hartiile dovedesc ca eu am dreptate. Eu de acum incolo chiar nu mai vreau sa am dea face cu ei. Sper ca si restul sa se fereasca.

  5. Şi ai rămas fără telefon din cauza celor de la Quick?
    Cum se poate întâmpla aşa ceva? Direct la OPC m-aş duce.

  6. Vai, lasa-ma. M-as duce la OPC, doar ca OPC-ul nu ii amendeaza pe ei, ci magazinul de un l-am cumparat. Si acei oameni chiar nu au nici o vina, crede-ma.

  7. magazinul de la care l-ai cumparat este cumva magazinul la care tu lucrezi?!? eu cred ca da…oare care e si cum te cheama? sa dam cu presupusul sau sa-i spunem pe fatza?

  8. pai daca nu are legatura una cu alta de ce nu mergi la opc? mai sus ziceai ca ai merge dar amenda o ia magazinul si nu service-ul…de aici se intelege clar ca este o legatura 🙂 si daca tu nu ai fi in sistem mira-m-as sa sti asa bine mersul treburilor de aici se intelege ca daca mergi la opc s-ar putea sa ai o problema cu seful tau :))

  9. Nu cunosti legea si procedurile 🙂 OPC nu poate amenda unitatea service, pentru ca tu nu de la ei ai cumparat. Magazinul, de unde l-am cumparat, a facut tot posibilul pt rezolvarea cazului. Dovezi destule: mail, telefoane etc. Vazut cu ochii mei 🙂 Nu inteleg de ce as avea probleme cu seful meu, daca as si lucra acolo 🙂 Am asteptat legal 15 zile, nu am zis nimic, dar acum deja s-a depasit limita, iar teelfonul e a doua oara in service cu exact aceeasi problema ca si prima data. Tu cat de calm ai fi? Poate doar daca ai lucra la Quick 😉

  10. pai daca ai mail-uri de la ei in care refuza sa dea un raspuns concret despre telefonul tau posteaza-le aici ca sa te si credem ca doar de povesti suntem satui toti in tara asta. Si da, stiu ca opc nu poate amenda decat pe cel care a eliberat factura sau bonul fiscal nu pe cel care-ti repara telefonul daca e vb de o alta firma insa din ce vad in link-ul tau catre fisa service se pare ca ai avut lacune in a completa fisa…nu ai pus modelul telefonului, decat samsung, apoi la imei ai trecut ceva total aiurea…e dubios sti sa te iei de cineva cata vreme greseala iti apartine de la inceput si apun asta pt ca ai zis ca nu-ti gasesc telefonul…ma gandesc ca ei cauta dupa imei,model telefon sau mai stiu eu ce si apoi nu sunt angajat quick ci doar un client de-al lor, de vreo 6 ani in care mi-am luat de la ei de toate, telefoane, accesorii, aparat foto si am si trimis in service insa probleme pe partea asta nu au fost, odata mi-au tinut telu 15 zile insa nici nu am mai avut neplaceri cu el asa ca eu cred ca te cam hazardezi cu acuzatii si vezi doamne ”mi-au lezat” increderea…ma lasi?!?

  11. Nu te las 🙂 Povesti mi-au dat si cei de acolo. Nu e prima data cand trimit telefonul la ei si nici primul produs. Ma rog, nu are rost, din ce si cum scrii, clar ca esti doar un client multumit ;). Nu dau in spate si daca esti asa de incantat de ei, recomand sa dai un search pe Goagal, sa vezi ca de clienti multumiti au cei de acolo.

  12. da, sunt un client multumit si pana la proba contrarie asa voi ramane si apoi am dat search pe goagal si am vazut post-uri pe tot felul de forumuri insa sa-ti spun ceva…normal ca un client nemultumit, din diverse motive va incepe sa scrie si sa-i blameze fie ca are dreptate fie ca nu pe cand un client multumit nu da mare importanta forumurile decat daca-i plac, e in domeniu sau nimereste intamplator un astfel de topic, cum e si cazul meu aici 🙂 un client nemultumit cauta sa-si manifeste frustrarea pe orice cale… data viitoare cumpara direct de la ei ca si preturi mai bune si-i poti da si la opc daca ai probleme 😀

  13. In Romania mai sunt service-uri cunoscute, care tot asa „frumoase”sunt. Eu nu am avut probleme cu Quick, sper sa nu mi se strice si mie rabla ca am dat de dracu. Sper sa iti rezolve problema cat mai rapid.

  14. Deci mi-e o scarba de Quickmobile…Le tot scriu cand vad ca isi umfla preturile la telefoane, pentru ca a doua zi sa le dea la „super oferta”. De fiecare data imi sterg mesajele, fie ele de pe site-ul lor, sau de pe facebook. Mi se pare niste mizerabili. O fi avand ei preturi relativ mici, insa modul in care isi bat joc de clienti sau potentiali clienti…Efectiv ne iau de fraieri.

  15. Feriti-va de Quick service!!!

    Am luat in mai 2013 un e-book reader de la Oktal.Ei lucreaza cu Quick service Baia Mare.

    In august s-a defectat, ecranul a „inghetat”,cred ca e un bug de soft…Mi l-au reparat.

    Anul acesta, in iunie…am patit acelasi lucru.La caldura(si doar nu pot citi cu capul in congelator), se blocheaza ecranul.L-am dus din nou la reparat.Raspunsul…anularea garantiei, din cauza unei interventii hardwere neautorizate.Ce idiot ar putea umbla la un dispozitiv aflat in garantie?In plus, l-am folosit tot timpul in husa.Citesc mai departe puricii din fisa de service si ce aflu?Costul reparatiei 350 lei.Cat unul nou…Convenabil, nu e asa?

  16. Am cumparat un ipod appe de la quickmobile toate bune si frumoase sa stricat dupa 23 de luni aproape doi ani in conditiile in care am cumparat extragarantie inca doi ani .Am trimis produsul in service de trei ori la rand prima oara pe 17.09.2013 si ultima pe 15.10.2013.Nu mai se auzea bine in casti au schimbat modulul audio zic ei ,am mai trimis a doua oara produsul dar l-am primit inapoi cu acelasi defect a treia oara dupa ce a stat in service cam 8 zile imi spun ca iese din garantie din cauza socurilor mecanice cu toate ca la receptie conform fisei de service nu specifica acele deformari si au cerut 450 lei ca sa il repare.De unde oare au luat modulu audio nou ca sa il schimbe caci producatorul nu repara ipod touch ci il inlocuieste.Din cauza interventiei din service au stricat displa-ul pe care nu vor sa il repare si nu recunosc acest lucru cu toate ca acest lucru se vede in pozele facute chiar de ei in service si se vede pata alba pe display.Cu toate ca nu pot dovedi ca deformarea este facuta de mine ,eu dovedind acest lucru tocmai cu probele lor fise de service ,poze.Am scris si la ANPC dar si de acolo raspuns sec ,ei au dreptate .Dar nu vor sa-mi demonstreze ce acte au stat la baza acestor concluzii spunand ca au gasit fisele de service si ca produsul este scos din garantie datorita deformarilor dar nu spun ca la receptia produsului nu sunt specificate aceste deformari si la intrebarea mea cine repara displa-ul stricat de quickservice nici un raspuns.De acea recomandarea mea orice produs cumparat TREBUIE CUMPARAT DE LA MAGAZINE DE REPREZENTANTA SAU DE LA CELE CARE AU SERVICE AUTORIZAT DE PRODUCATORI.quickservice nu este acreditat de apple.EU CONSIDER CA QUICKMOBILE IMPREUNA CU QUICKSERVICE NU MERITA DEOARECE NU SUNT SERIOSI.Chiar daca suntem atrasi la inceput cu un pret mai mic daca ai ghinionul sa se strice poti avea surprize de acest gen.

  17. Am achiziţionat la data de 26.03.2013 de la EMAG un telefon marca HTC ONE X, care până la data de 20.10.2014 a funcţionat impecabil. Menţionez că deşi a fost permanent protejat cu husă şi folie de protecţie, prezintă unele zgârieturi pe carcasă, datorită unei utilizări frecvente. La data de 21.10.2014 am constatat disfuncţionalităţi în utilizarea telefonului şi a am căutat certificatul de garanţie în vederea remedierii acestora.
    L-am ambalat, conform instructiunilor, am printat formularul de pe http://www.quickservice.ro si am scris acolo tot ce am considerat eu ca ar putea avea telefonul ( comenzile din partea inferioară a ecranului când funcţionează, când nu funcţionează, uneori îşi pierdea semnalul şi se blochează softul). Am asteptat curierul si am trimis pachetul. În data de 31.10.2014 pachetul a fost expediat inapoi catre mine. Am deschis fişa de service să văd in ce conditii se intoarce. Trecand peste faptul ca le-a luat o saptamana sa desfaca un pachet si să constate o defectiune, mă deranjeaza enorm faptul că:
    – In certificatul de garantie scrie ca, daca au nelamuriri, te contacteaza. Ei bine, n-au avut nici macar una. Am pierdut o saptamana pentru ca ei sa constate in 5 minute ca nu e defect suportat de garantie. Quickservice imi refuza reparatia in garantie pe motiv ca a suferit socuri mecanice/a fost manipulat necorespunzator …in conditiile in care am avut mare grija de telefon (husa, protectie ecran etc).
    – că voi primi sms sau mail de confirmare că a au recepţionat coletul sau că l-au trimis spre mine.
    – nu au explicat legătura de cauzalitate dintre acele zgârieturi ale carcasei şi blocarea comenzilor sau softului.
    Acum m am trezit şi cu o garanţie anulată şi un telefon al cărui diagnostic/defect nu-l cunosc

  18. Am avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage:

    1
    Data: 2014-10-30 10:42:30
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
    Nr: 2
    Data: 2014-10-30 10:57:08
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 3
    Data: 2014-11-04 11:35:58
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
    Nr: 4
    Data: 2014-11-04 11:53:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
    Nr: 5
    Data: 2014-11-04 12:14:07
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS – PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda

    Linkuri utile :

    https://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/

    http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/
    Nr: 6
    Data: 2014-11-04 12:27:39
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.

    O zi buna in continuare.
    Nr: 7
    Data: 2014-11-13 11:43:11
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
    1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)

    2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator

    3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza

    4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata

    ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
    Nr: 8
    Data: 2014-11-13 12:21:34
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?
    Nr: 9
    Data: 2014-11-13 15:09:18
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)
    Nr: 10
    Data: 2014-11-13 18:52:04
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: http://postimg.org/image/aswwpaof5/ iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.

    Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).

    Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.

    Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: http://www.quickservice.ro/ sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.

    De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 11
    Data: 2014-11-13 19:36:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna seara,

    Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.

    Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:

    – ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat

    – este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil

    – am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie

    In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti

    In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici

    Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
    Si va doresc un faliment frumos in continuare.

  19. Nici eu nu va recomand sa mai achizitionati ceva care are garantia la QuickService!!! Iphone 5S cumparat de 2 luni care conform celor de la service ar avea ceva la placa de baza insa mi-au sistat garantia intrucat au depistat ei cu lupa probabil o mica zgarietura undeva pe carcasa telefonului.
    Eu voi da in judecata acest service si le voi cere si daune pentru nesimtirea pe care o au . Astazi am fost la prorectia consumatorului si intrucat produsul este achizitionat pe firma mi-au sugerat sa le deschid si proces in acest sens. Le-am facut reclamatie si la Apple si am atasat poza pe care au facut-o la o rezolutie maxima unde nici chiar asa „zgarietura „nu este sesizabila.
    Feriti-va deci de produse care au garantia la Quick Service !!!!

  20. Quickservice = cel mai de căcat service cu care am avut de a face vreodată. Am luat un telefon SH de pe olx.ro, cu o oarecare problemă la încărcător, problemă pe care am observat-o ulterior. Nu e bai, îl trimit în service, că doar mai avea încă vreo luni de garanție. Telefonul cumpărat de la CEL.ro, îl trimit întâi la ei, iar ei la rândul lor îl trimit la Quickservice. Trec 2 săptămâni și primesc un mail prin intermediul celor de la CEL.ro, cum că cei de la Quickservice scot telefonul din garanție și repară telefonul (o amărâtă de mufă de încărcare) contra sumei de 487 de lei, având în considerare că eu am dat vreo 350-400 când l-am luat, iar el a costat 800 nou. Evident că nu am fost de acord și mi l-au trimis nereparat și scos din garanție. Bine că nu m-au pus să plătesc și curierul că era prea de tot. Am dus telefonul la un service apropiat unde, STUPOARE, plătesc 50 de lei pentru reparația respectivă. N-am cumpărat niciodată de la CEL.ro, sunt sigur că nu o voi face vreodată și sunt și mai sigur că nu voi mai apela vreodată la acest supranumit „service”, Quickservice.

  21. La pretul de 350 ron cumparau un telefon SH tot de pe oleix, si-ti vindeau tie placa cu 500 ron. Mai ramaneau si cu restul de componente, display, baterie etc care probabil le vindeau urmatorului client…:)

  22. E un service de tot cacatul. Grija mare, nu repara nimic. Niste sarlatani imputiti! Recomand ca inainte de achizitionarea produsului dorit sa verificati cine se va ocupa de garantia dvs. Daca sunt acesti escroci neseriosi, rog cu seriozitate sa NU achizitionati produsul respectiv. N-o sa va fie reparat in veci de catre acesti pezevenchi fara scrupule. Astfel, daca tot mai putina lume se va feri de anumite produse din cauza colaborarii dintre firmele respective si acesti pungasi ipocriti, multe firme vor dori sa dea la schimb acest service total incompetent cu unul mai de Doamne-ajuta!

    Quickservice – shit service (in traducere). Run from it!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*