Meta descrierea si meta titlu, doua elemente importante pentru succesul site-ului tau (P)

meta titlu

Meta descrierile si meta titlu sunt elemente importante ale continutului site-ului dumneavoastra web. Cele doua etichete ar trebui sa includa cuvinte cheie relevante pentru continutul paginii web pe care o descriu. Acest lucru ajuta motoarele de cautare sa inteleaga ce este pagina respectiva si sa indexeze paginile web in consecinta pentru cuvinte cheie relevante sau expresii de cuvinte cheie.

Meta descrierea este un fragment de aproximativ 160 caractere, o eticheta in HTML, care rezuma continutul unei pagini. Motoarele de cautare afiseaza meta descrierea in rezultatele cautarii, in special atunci cand fraza cautata este cuprinsa in descriere. Optimizarea descrierii meta este un aspect foarte important pentru SEO on page.
Ce face o descriere meta? Descrierea meta este o eticheta HTML, care arata astfel in HTML: <meta name=”descrierea” content=”o descriere a paginii formata de obicei din una sau doua fraze.”/>.

Functia unei descrieri meta pentru pagina dvs. este simpla: scopul principal al acesteia este de a atrage vizitatorul de pe Google pentru a da clic pe linkul dvs. Cu alte cuvinte, meta descrierile sunt acolo pentru a genera clicuri de pe motoarele de cautare.

Motoarele de cautare spun ca nu exista un avantaj direct de la meta descriere – ei nu o folosesc in algoritmul de clasificare. Exista insa un beneficiu indirect: Google utilizeaza rata de clic (CTR) ca mod de a determina daca site-ul dvs constituie un rezultat bun pentru utilizatori.

Daca mai multi oameni dau clic pe site-ul tau, atunci motorul de cautarea urca site-ul tau mai multe pozitii in cadrul rezultatelor de cautare. Acesta este motivul pentru care optimizarea descrierii meta este atat de importanta, ca si optimizarea titlurilor. meta titlu

Meta descrierea trebuie sa contina intre 135 si 160 de caractere. Nu exista un numar strict de caractere in ceea ce priveste continutul. Depinde de ceea ce Google adauga la rezultatul cautarii dvs. si cat de mult vrea sa afiseze. Google ar putea, de exemplu, sa adauge data la un articol, ceea ce va reduce numarul de caractere. De obicei 135 de caractere sunt, de obicei, suficiente. In ultimul timp, am vazut meta descrieri care contin peste 250 de caractere. Ce rol are meta titlu?

Meta titlu, desi nu este chiar un meta tag, este folosit adeseori cu descrierea. De pilda, daca in meniul site-ului avem paginile: Acasa, Despre, Servicii, Produse, Contact etc., asa se vor numi aceste pagini. Evident, inainte de optimizare. Page Title poate fi vizibil in bara de sus a browser-ului si in tab.

De asemenea, meta titlu este cel pe care dam click in urma unei cautari pe Google. Una dintre regulile SEO spune ca lungimea unui meta titlu trebuie sa fie de 65-70 de caractere, insa nu este o mare problema daca depaseste aceasta limita cu 5-10 caractere. Ideea este sa nu abuzam si sa incercam sa ne incadram in cele 70 de caractere. Oricum Google afiseaza doar 65 de caractere, tot ce urmeaza dupa sunt puncte de suspensie.

Fiecare pagina trebuie sa aiba un meta titlu unic. Nu puneti acelasi meta titlu pe fiecare pagina pentru ca nu o sa va ajute cu nimic, dimpotriva, o sa va dauneze. Construiti-va meta titlu-ul din cuvinte cheie. Atentie, insa, nu il sufocati pentru ca se numeste supra-optimizare si, in timp, Google va va penaliza.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*