La comunicare stăm bine

canalbaiamareȘtim cu toții că bugetarii din România sunt desconsiderați. Unii dintre ei au și motive pentru a fi tratați cu lipsă de respect. Carevasăzică, asta ne oferă și ei când nu ne răspund la telefon, mail sau închid ghișeul în față noastră.

De vreo 2 ani de zile, ne-am mutat într-un cartier destul de central al orașului. În imediata apropiere a blocului în care stăm, se află un loc de joacă pentru copii, frecventat zilnic de aceștia. Tot prin zona acestui parc, găsim și anumite porțiuni cu probleme.

În urmă cu câteva zile, în timp ce făceam curat prin preajma gardului viu ce înconjoară blocul, tatăl meu a călcat pe un capac de canal și a căzut cu jumătate de picior în el. Noroc că nu s-a întâmplat nimic grav, doar câteva julituri și o învățătură de minte pentru el. Grav e că acel canal se află pe domeniul public, lângă un loc de joacă pentru copiii. De asemenea, nu e singurul canal cu „probleme”, nu departe de acesta se află un altul, care dă bătăi de cap.

După incident, m-am gândit să sesizez autoritățile locale în legătură cu cele două canalizări. Am trimis mail-uri la oamenii pe care i-am considerat apți în rezolvarea problemelor de acest gen. Recunosc că am fost sceptic, având în vedere că de la CASMM și în ziua de azi aștept răspunsul cu sesizarea mea.

Spre surprinderea mea, luni dimineață la prima oră, una dintre gurile de canal a fost reparată. Acum, urmează ca cei de acolo să se ocupe și de restul gurilor de canal. Am primit un număr de înregistrare și asigurarea că vor întreprinde lucrările cât de repede posibil.

Remarc, atât promptitudinea autorităților băimărene, cât și procesul de comunicare. Aici stăm foarte bine, să vedem cum se vor descurca și la implementarea lucrărilor. Să nu uităm și de Glasul Maramureșului care a investigat zona și a luat legătura cu cei de la administrația locală. Deocamdată, toți ne-am făcut treaba…

Sursa foto.

 

25 Comments

  1. Vad ca nu doar la comunicare, dar si la promptitudine stau bine. Ceea ce inseamna ca lucrurile functioneaza cat de cat, in ciuda… tuturor neajunsurilor… 🙂

  2. E bine de știut că mai există oameni ca tine, pe care-i interesează și soarta celorlalți, nu doar a lor. Dacă i s-ar fi întâmplat altuia, probabil ar fi bifat locul cu pricina pe lista locurilor pe care trebuie să le ocolească, și și-ar fi văzut de treabă. Și eu vreau să fac o sesizare în legătură cu toboganul de la locul de joacă de pe Caragiale, care e o adevărată bombă cu ceas. Lemnele sunt atât de putrezite, încât mă mir că încă n-au cedat sub greutatea vreunui copil. La fel stă treaba și în părculețul de vis a vis de Gold Plaza, unde majoritatea jucăriilor sunt un pericol pentru copii.

  3. Poi, toti cetatenii acestui oras ar trebui sa faca la fel. De aia sunt serviciile respective acolo, sa se ocupe de doleantele noastre. Totusi, platim niste taxe pentru asta.

  4. Plătim și asigurări de sănătate, și pentru aia, tot nu beneficiezi de rețete compensate atunci când ai nevoie, la fel cum și pentru analize trebuie să scoți bani din buzunar, dacă n-ai chef să aștepți cu lunile pentru o programare.

  5. Bravo Robert, cu genul acesta de oameni avem o sansa la un viitor mai bun. La o adica, e usor sa dai din mana a lehamite si sa zici ca nimic nu se va schimba in Romania.

    Daca vrei ca lucrurile sa se schimbe in bine, ia initiativa, fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in jur!

  6. Exact. Toti ar trebui sa facem la fel, sa nu asteptam de la altii. Trebuie sa dam dovada de spirit civic,asta daca dorim sa se schimbe ceva in tara asta.

  7. Felicitari pentru initiativa… asemenea locuri sunt periculoase mai ales pentru copii…

  8. Big like pentru atitudinea ta civică. Dar atenție, nu confunda bugetarii cu funcționarii (sau cu birocrații). Bugetar este și învățătoarea ta, ca și polițiștii cei enervanți, îndeosebi pentru șoferi. 🙂 Cu Casa de Sănătate, atenție, de la 1 iulie 2012 ANAF este autorizat să colecteze CASS, așa că mișcă-te repede, până nu te trezești cu conturile poprite și alte ghidușii. Eu am pățit-o și acum dau cu ei de pământ…

  9. Nu ii confund, insa si functionarii tot bugetari sunt?Sau nu? Numai sa incerce, exista proceduri legale prin care pot fi despagubit moral. Abia astept sa ma trandovanesc cu cei de la CASMM, niste nesimtiti.

  10. Ba da, sunt bugetari, eu voiam să evidențiez că nu sunt singurii și că unii bugetari sunt utili.
    Nesimțiții, că sunt de la CASMM sau ANAF, aproape sigur vor face o mișcare, dacă așa le dă ”sistemul”. Eu aveam totul plătit, m-am jucat cu ei, m-am judecat -și a durat…- iar acum am de încasat cheltuieli de judecată de la ei. Nu un singur proces, ci o suită…Ghici ce? Azi am primit de la CASSM o înștiințare. Și nu aceea că nu știu ei unde să-mi vireze banii, ci că mă invită cu acte și hârțoage la sediul lor. Așa că circul reîncepe, clar că nu mă voi duce, iar de data asta nu va plăti instituția (adică tu, eu, că doar banii noștri sunt acolo!) ci boul incompetent care-mi poartă sâmbetele. Așa că, de vrei război, înarmează-te cu răbdare, prevede buget pentru avocat și mai ales nu te lăsa!

  11. PS Nici măcar nu sunt asigurat la CAS SM, ci la o altă casă de asigurări de sănătate, că sunt 4 sau 5. Râsul curcilor și teatrul absurdului…

  12. Felicitari pentru initiativa si nu uita sa le multumesti si acelor bugetari. Stiu ca asta este meseria lor dar trebuie sa le areti ca ii respecti pentru ceea ce au facut. Si de asemenea au sa te ajute si data viitore.
    Felicitari!!!!

  13. Nu uit. Chiar vroiam sa mentionez, ca in decurs de 4 zile au reparat doua guri de canalizare. Au dat dovada de profesionalism.

  14. Păi se pare că uneori şi la „implementare” ca să folosesc acest minunat cuvânt! 😀

  15. Daca as fi stiut ca ai asa succes la autoritati, te puneam pe tine sa iei legatura cu primarul nostru… Nici in ziua de azi nu am primit raspuns la intrebarea legata de plantatul copaceilor primiti in campania vALLuntar… :((

1 Trackback / Pingback

  1. momentul comentatorilor lunii martie | DANAP.RO

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*