Ieri toata ziua cei de la Orange m-au tinut intr-un morman de nervi. Aventura vietii mele incepe cu inventia asta numita telefon mobil. Am un numar Orange din anul 2000. An de referinta, atunci am dat la pestisori cianura 🙂 Cand mi-am cunoscut minunata nevasta, in 2010, am decis sa imi portez numarul in Vodafone deoarece dansa avea numarul acolo.
Greseala vietii mele, deoarece acum cand incerc sa ma intorc la astia portocalii nu sunt lasat tocmai de ei. In data de 3 decembrie am fost la OrangeShop Baia Mare unde timpul de asteptare enorm este din partea casei. Mi-au preparat aia de pe acolo actele si mi-au zis ca in 3 zile numarul e gata portat, dar pentru siguranta lor pe contract au trecut data de 10.12.
Normal ca m-am bucurat. Astept eu ce astept si ieri in 12.12.2012 sun la portocale sa vad de ce dureaza totusi asa mult. Dupa ce ma tin la telefon 30 de minute in care ascult o colinda in limba lui Shakespeare descopera ca la Orangeshop Baia Mare au gresit o cifra. Bun. Ma trimit acolo. Ma duc. Acolo surpriza, ei nu au gresit nimic cica daca s-ar fi gresit nu ii lasa porgramul sa introduca cererea.
Vin acasa si sun la Serviciul Clienti Orange, din nou. Ii spun la baiat toata istoria, la care el: ” Noi nu ne ocupam de portabilitate. Dar vad ca sunteti in asteptare”. Mai oameni buni, acum ori mi-e gresita o cifra ori nu va ocupati ori sunteti atat de incompetenti incat sa nu gasiti o rezolvare la o problema simpla??
Am crezut ca scapand de sfecla si trecand la portocala va fi ma bine. Insa incep sa am dubii. Asa ca le-am acordat termen de rezolvare pana in 17.12.2012. Sper ca macar atunci sa isi merite banii abonamentul de la Orange.
P.S.: Incompetenta Orange incepe la Bucuresti trece prin Baia Mare si se termina la Bucuresti.
Surs foto:mobile.acasa.ro
nu e chiar asa de usor sa portezi un nr dintr-o retea in alta, ca si fost angajat orange iti spun ca apar probleme technice in proces cam in 99% dintre cazuri. plus faptul ca ii aproape de sarbatori toti necajitii sun la orange ca vor abonamentul din oferta asa ca au treaba baietii destul. putina rabdare ar fi bine venita. nu am inteles niciodata care e treaba cu pastratul numerelor, e o prostie, deja in 2012 se dau mii de minute si sms-uri nelimitate deci poti anunta pe toata lumea din agenda ca ti sa schimbat numarul. probabil ai fost si un client flag-uit si presupun ca amenintai operatorii ca daca nu faceti asta sau asta schimb reteua sau reziliez, poftim asta e raspunsul lor.
Eu nu pot renunta asa usor la nr asta..Nu e de trimis msj si alte porcarii, eu vrea sa imi pastrez numarul..Daca tot am optiunea asta 🙂 Nu am amenintat niciodata pana ieri..Ma consider un client model, cu facturile la zi, etc.
Sa inteleg ca cei de la Orange isi flag-uiesc clientii mai „deranjanti” si apoi se razbuna? Hmm… interesant!
:))Da.Interesant mode de a-ti tine clientii aproape…Tu esti bun, tu esti rau…Niste nesimtiti 🙂
Pana iti rezolva portocalii treaba, calmeaza-te cu ceva cumparaturi la ALBINUTA. Avem reducere 🙂
:)Perfect
Eu nu ma mai stresez de mult cu portocala mecanica. Sunt clientul lor de mai bine de noua ani si probabil ca o sa mai si raman, cel putin pana in 2014 (dupa cum mi s-a zis la ultima fidelizare).
In tot timpul asta am purtat nenumarate conversatii cu ei, inclusiv scrise, pana la nivel de VP, m-au sunat tot felul de agarici care habar n-aveau conditiile de abonament etc.
M-am convins ca nicaeri nu umbla caini cu colaci in coada.
Cea mai recenta durere a mea este imposibilitatea de a renunta la caruta de minute in retea pentru cateva zeci de minute nationale in plus. Nimeni n-a prevazut ca o atare solicitare ar putea surveni de la un client Orange :)))
Nu inteleg de ce se comporta asa cu clientii vechi..Eu am fost 10 an de zile client Orange, si acum cand vreau sa ma intorc la ei…
N-ar fi mai simplu sa-ti iei o cartela Orange daca ai nevoie de numar pe Orange? Ca sa scapi de tevatura…
Eu am nevoie de numarul meu..Asa sunt eu mai posesiv :))
:))))
eu una sunt multumita de vodafone… desi am si orange.
totusi mai multumita de vodafone 🙂
eu din 2001 sunt la vodafone si nu am de ce sa ma plang. inca, cel putin. acum sunt si client gold asa ca cica nu mai tb sa stau la cozi cand am treaba cu cei de la ghisee (eu platesc tot online)
Poi daca ramanea si eu in continuare la orange, poate deveneam si eu client gold 🙂
Aici in Baia Mare Orange face legea…:)